mera hängande!

I dag har jag hängt på lillgretan igen. Hon tar det så coolt.
För övrigt längtar jag tills jag kommer in i stallet (i dagsläget står hon i box på logen) även om det är mysigt och fint med halm så avskyr jag att mocka i halm. Grisfia gör det inte enklare heller.
Provade det ena Kavalkadeschabraket idag. Skitsnyggt till sadeln, bra passform och tillräckligt stort (min sadel är som sagt en 18tums och därav är onekligen en del schabrak små). Fynd i tell you fynd!
Är löjligt sugen på den brun/turkosa kollektionen från eskadron. Ska ta mig till myone och spana om de har den. Annars blir det nog lite internetshopping misstänker jag.
Planen var att vi skulle hänga på Maggan med men tiden blev knapp och vi har planerat detta till onsdag i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0